Shop Mobile More Submit  Join Login
'The Queen's Assassin'Cover by AugustAnna 'The Queen's Assassin'Cover by AugustAnna
Cover for William King's "The Queen's Assassin"

In Poland book will be relased by ISA Publishing House

Strona Główna Wydawnictwa ISA

Sklep ISA

***

"The Queen's Assassin" belongs to William King
Polish Edition by ISA
Cover art by me

***

Done in oC3.03

Critique Not Desired

Haunted Nest- my Official Gallery

:icondonotuseplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:iconnagusame:
Nagusame Featured By Owner May 6, 2010
i just wanted to say you that this is really amazing and beautiful, and i love the way you choosed and mixed the colors
:iconbravoplz:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner May 16, 2010
Thank You for this :)
Reply
:iconcorpsykins:
Corpsykins Featured By Owner Feb 7, 2010  Hobbyist General Artist
Did you paint this or did you use a tablet? Either way it's really well done and amazing!
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Feb 8, 2010
In both ways it's still considered as painting ;] According to picture's category- it's been done with use of tablet.
Thank You :)!
Reply
:iconleaf-oneechan:
Leaf-oneechan Featured By Owner Mar 22, 2008
po prostu woooooooooooooooow!
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Mar 22, 2008
po prostu Dziękuuuuuuuuuuuuję! :D
Reply
:iconoribi:
oribi Featured By Owner Sep 29, 2007  Student General Artist
ja piernicze to wygawnictwo ma chyba najlepsze okładki ze wszystkich Oo niezłe w morde wg mnie jedna z lepszych twoich prac :worship:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Sep 29, 2007
nie widziałaś okładek 'Fabryki Słów'? XD"

Nyah XD"

Dzięki :D
Reply
:iconocdc:
ocdc Featured By Owner Aug 13, 2007  Professional
nie lubie krzywych rysunkow, ale nie najgorzej ;)
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 13, 2007
zdefiniuj 'krzywych'
Reply
:iconocdc:
ocdc Featured By Owner Aug 13, 2007  Professional
hm... krzywych tzn niezgodnych ze skrotem perspektywicznym, i ogolnie niedoskonale ksztalty, ksztalty ktore w naturze wygladaja inaczej, etc etc etc
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 13, 2007
ok, faktem jest, że perspektywa mi się "rozjeżdża" [mówię ogólnie, nie tylko o tym] no i to rozumiem.
ale- nadal nie rozumiem, czym są te "niedoskonałe kształty", które do tego wszystkiego w rzeczywistości miałyby wyglądać inaczej.
Reply
:iconazariel87:
azariel87 Featured By Owner Aug 12, 2007  Professional Digital Artist
niepowiem bo naprawde ciekawe. napewno jakbym zobaczyl taka okladke w ksiegarnii to bym sie zainteresowal ksiazka wiec wiedza kogo biora do tej roboty ;) naprawde swietna praca.
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 13, 2007
ojojoj, jak miło coś takiego usłyszeć :D
Dziękuję :] !
Reply
:iconazariel87:
azariel87 Featured By Owner Aug 13, 2007  Professional Digital Artist
nie za ma co :) podziekuj samej sobie.
Reply
:iconabigel:
Abigel Featured By Owner Aug 6, 2007
Nice, te balony dodają czegoś takiego... profesjonalnego, te podświetlenia są ostre, cienkie, fajne. Generalnie to świetna okładka, inna niż zazwyczaj dają (nie licząc Gaimana i polskiego fantasy)
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 7, 2007
Profesjonalnego? XD Nie powiedziałabym, ale dziękuję :)
Cieszę się, że się podoba ^^ Dzięki Ci za to :)

Co do tych okładek, to mi ciężko powiedzieć... te do polskiego fantasy są, jak dla mnie, nieco bardziej specyficzne- mogą się podobać, lub nie- ale nie można im zarzucić, że są źle zrobione [bo są dobrze zrobione XD"][no z kilkoma wyjątkami]. Jednak faktem jest, że mi średnio się podobają :P
Reply
:iconhonoutenshi:
HonouTenshi Featured By Owner Aug 3, 2007
This is amazing August! <333
I love the fire-salamander. :love:
The hot-air baloons and the little town in the background look amazing! ^-^
Great job!!
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
wow, You noticed that it's fire-salamander, I love You XD!! [ok, not really but I'm glad that You did it XD]
Thank You :heart:
Reply
:iconhonoutenshi:
HonouTenshi Featured By Owner Aug 6, 2007
lol, I thought it was obvious right away that he was a fire-salamander. xDDD You did a great job of portraying him :D
And you're welcome :hug:
Reply
:iconnox-dl:
Nox-dl Featured By Owner Aug 3, 2007  Hobbyist General Artist
bardzo fajna koncepcja i niesamowite barwy.najlepsza z twoich okladek, moim zdaniem.
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
dziękuję
Reply
:iconarunawolf:
ArunaWolf Featured By Owner Aug 2, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Widze ze jednak zadna wersja okladki z kobieta nie przeszla - moze ciut szkoda :) Fajny ten salamander - ma taki ciut zblazowany wyraz twarzy...erm pyska wg mnie ;)
Widac po tej pracy jak sie rozwijasz jeszcze troche i wszystkie wydawnicta beda o Ciebie zabiegac :)
Super ze masz juz nastepne zlecenie moj Pataszku :D
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
Czy ja wiem czy szkoda... Nie wiem, w sumie nie narzekam na wybór :D A tą mi się przyjemnie rysowało ;)
em, jaki wyraz mordy XD"?
Jak to widać- to dobrze, bałam się że wcale się nie rozwijam @_@.
czyli zawsze będę pataszkiem XD"?
Reply
:iconarunawolf:
ArunaWolf Featured By Owner Aug 6, 2007  Hobbyist Traditional Artist
No ma dziob znaczy usta znaczy no wiesz....paszczeke :D i ta paszczeka taka ciut zblazowana mine ma :XD: (interpretacja psychiki salamandry :XD:)
No oczywiscie ze juz zawsze Pataszkiem bedziesz...za 50 lat tez bede tak na Ciebie mowic ;)
Reply
:iconzorro9:
Zorro9 Featured By Owner Aug 1, 2007
It's very beautiful. Well done :) . :headbang:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
Thank You :headbang:!
Reply
:iconzorro9:
Zorro9 Featured By Owner Aug 6, 2007
:)
Reply
:iconrazorblade-lovec666:
Razorblade-LoveC666 Featured By Owner Aug 1, 2007
Wow truly beutiful I missed your art while I was away :3
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
That's ok ;) Thank You :hug:
Reply
:icon6black6sun6:
6Black6Sun6 Featured By Owner Aug 1, 2007
niesamowity ogień i światłocienie na balonach...hmmm niech zgadne inspiracją jaszczurki była salamandra?...świetna praca :D jak zwykle zresztą :)
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 1, 2007
Dziękuję :)
Zasadniczo... to jest salamandra :P
Reply
:icon6black6sun6:
6Black6Sun6 Featured By Owner Aug 2, 2007
szczegóły szczgegóły(swoją drogą ciekawe jak smakuje smażona salamandra ;p)
Reply
:iconfreyaah:
Freyaah Featured By Owner Aug 1, 2007  Student
aaa boskie :D slodki ten stworek , idealny ten plomien jest jaaa...swieeetne :D :P
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 1, 2007
Salamandra XD"
Dziękuję :] Cieszę się, że się podoba ;]
Reply
:iconfreyaah:
Freyaah Featured By Owner Aug 1, 2007  Student
no to slodka ta salamandra :P
Reply
:iconjoackoron:
JoackOron Featured By Owner Aug 1, 2007  Hobbyist Traditional Artist
it's awesome!!!!!!!:clap:amazing!!!!!!!!:XD:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 6, 2007
Thaaaaank Youuuu! :hug:
Reply
:iconjoackoron:
JoackOron Featured By Owner Aug 6, 2007  Hobbyist Traditional Artist
=)=):XD::D
Reply
:iconchemmisforest:
chemmisforest Featured By Owner Aug 1, 2007   Photographer
Beautifully done! your lighting and color effects are fantastic! :D
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 4, 2007
Thank You! :)
Reply
:iconmandragon:
mandragon Featured By Owner Aug 1, 2007
woooo hooooo !

gratuluję
bardzo ładna okładka !

:ahoy:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 4, 2007
Dziękuję :)
:salute:
Reply
:iconatlantiluna:
atlantiluna Featured By Owner Aug 1, 2007
Rather cool! I'm impressed that you're doing cover art now. ^__^
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 4, 2007
Thank You for that :)
Reply
:iconatlantiluna:
atlantiluna Featured By Owner Aug 4, 2007
No problem! Keep it up! :thumbsup:
Reply
:iconjoava:
Joava Featured By Owner Aug 1, 2007  Hobbyist Traditional Artist
The details and colors astound me!! You really are amazing!! :hug:
Reply
:iconaugustanna:
AugustAnna Featured By Owner Aug 4, 2007
Not really, but Thank You! :)
Reply
:iconjoava:
Joava Featured By Owner Aug 4, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Well..Compared to me, You Are absolutely Astounding!
Reply
:iconmy-mind-is-wrought:
my-mind-is-wrought Featured By Owner Aug 1, 2007
thats amazing!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 1, 2007
Image Size
219 KB
Resolution
569×874
Thumb

Stats

Views
8,043
Favourites
144 (who?)
Comments
57
×